You are exactly where you need to be, You are not missing out, falling behind, doing it wrong, not trying hard enough. Whatever opinions you may have about it, however imperfect. THIS IS YOURS WHERE YOU ARE RIGHT NOW IS P E R F E C T !

02 November 2007

Kenga e dites: Ti je gjithcka


Du är allt jag nånsin önskat - ti je gjithe c'kam desheruar
Du är allt jag nånsin drömt -ti je gjithe c'kam enderruar
Du är den som får mig minnas - ti me sjell te gjithe kujtimet
Alla drömmar jag har glömt - e endrrave qe pata harruar
Och du är den som får mig hoppas - ti me sjell deshire e shprese
Du är den som får mig le - dhe gjithmone nje buzagaz
All min kärlek får du bära - te ta fal gjithe dashurine
Hela livet vill jag ge - dhe gjithe jeten te te jap

För du är där när ingen ser mig - se ti me je prane kur askush s'me sheh
Du är där när stormen yr -je aty kur fryn furtune
Du är där när natten skrämmer -je aty kur nata tremb
Och du är där när dagen gryr - dhe kur dita zbardh fatlume
Och jag vill alltid ha dig nära - ndaj te dua gjithmone prane
När som åren läggs till år -teksa vitet vitet ndjekin
Och vad livet vill oss lära -dhe gjithe jeta na mesoi
Är att framtiden är vår - eshte qe ardhmja eshte jona

Lalala…

När som klockorna har stannat - kur dhe ora ka ndaluar
Och tiden tycks stå still - edhe koha nul leviz
Och man inte vågar säga - dhe nuk ke guxim te thuash
Det man längst i hjärtat vill -ate qe nga zemra deshiron
Då ska vi ta varandras händer -do te marrim dora-doren
Då ska vi minnas denna dag -do kujtojme k'te dite si sot
Och förstå vad som än händer -dhe kuptojme qe sidoqofte
Är det alltid du och jag -pergjithmone do te jemi tok

För du är allt jag nånsin önskat - se ti je gjithe c'kam desheruar
Du är allt jag nånsin drömt - ti je gjithe c'kam enderruar
Du är den som får mig minnas - ti me sjell te gjithe kujtimet
Alla drömmar jag har glömt - e endrrave qe pata harruar
Och du är den som får mig hoppas - ti me sjell deshire e shprese
Du är den som får mig le - dhe gjithmone nje buzagaz
All min kärlek får du bära - te ta fal gjithe dashurine
Hela livet vill jag ge - dhe gjithe jeten te te jap
Ja, all min kärlek får du bära - Po, do ta fal gjithe dashurine
Hela livet vill jag ge- dhe gjithe jeten te ta jap

4 comments: