You are exactly where you need to be, You are not missing out, falling behind, doing it wrong, not trying hard enough. Whatever opinions you may have about it, however imperfect. THIS IS YOURS WHERE YOU ARE RIGHT NOW IS P E R F E C T !

28 February 2008

Rrofsh Enush qe ma le pyetesorin ne dere!


    1. Pi duhan ? Per festa.
    2. Ke puthur njeri dy javët e fundit ? Posi jo mengjes, dreke, darke.
    3. Kush qe personi i fundit që të erdhi për vizitë? Shoku i familjes Ariu (i shqiperova emrin de).
    4. Të ka marrë malli për njeri? Per ca persona po vecanerisht per Di dhe gocen e halles.
    5. Me kë do të luftosh? Me rrotat.
    6. Të pëlqen njeri? Si s'me pelqejne. Jam e mire jo shaka :P.
    7. Kënga që po dëgjon? Zhurma e lugeve dhe piruneve te rrobve qe hane dreke. Une u riktheva para kompjutrit te "bej" detyrat.
    8. Ç’do bësh nesër? Kismet, dite e re nafake e re.
    9. Ke parë tofu? Me teleskop. Jo me fal po kam parë dhe kam provuar.
    10. Ke ngrënë ndonjëherë? Po sapo mbarova.
    11. Do të kthehesh në shkollë të mesme? Pse o budallaqe jam une?!
    12. E ke parë filmin e Britnit? Pash n'erin ku e gjete kete pyetje?!
    13. Ç’bëre dje?- Punova, mesova, u llafosa, vizitova nje shoqe, dola me bucen, bera ca xhiro me makine bera ca pazar. Do me ?? Se ngeli te te them si lava dhembet pastaj.
    14. Me kë vozite herën e fundit ? - me shoferin e autobuzit :D
    15. Je e lodhur?- Vende vende.
    16. Me kë ishe sot? me shefen.
    17. Ku e ke mëmën? Në pune.
    18. Ç’ngjyrë i ke çorapet? Bojeqielli, te shkurtra prej pambuku. (E di qe pyete per ngjyren po thashe ta them qe nuk jane geta kllounesh)
    19. Ç’ngjyrë e ke bluzën? Te verdhe ne limoni.
    20. Cili është vëndi më i bukur ku ke qenë? Ne SHQIPERI!.
    21. A mendon se Barbi është një model negativ për vajzat e vogla? Nuk mendoj me vijne fjalet vete pa menduar. Oops me duket se jam Barbi:((
    22. Sa kohë të duhet për t’u bërë gati për të dalë? 5-10 minuta.
    23. Ka anije familja jote? Familja e zgjeruar po. E ngushta jo.
    24. E ke puthur ndonjëherë macen tënde?- Jo me mjafton qeni.
    25. Ku ishe më 11/09? Në piceri. U "kthjellova" per situaten nga nje zile celulari qe me tregonte se WTC kishte rene. Kthim direkt ne shtepi dhe ngulje para lajmeve. Rahmet shpirtrat.
    26. Përshkruaj kompjuterin ku je duke punuar. - Larg qofte.
    27. Ke dalë ndonjëherë nga USA? Hyra shul e dola lloz.
    28. SMS-i fundit që more? Mesazhi arriti.
    29. Të ka rënë ndonjëherë në kokë për ndonjë mësues? Jo ne koke jo po ne cacke te kokes edhe mundet.
    30. A thua ndonjë dëshirë në 11:11? Jo se i mbaj sekret..
    31. Lente apo syze? Qyze.
    32. Pushimet e ardhshme? Po i mendoj.
    33. I bie ndonjë vegle? - Defit..
    34. Ke ndonjë vëth gjëkundi? Dy prej verteti dhe gjihe keshillat e gjyshes qe thoshte "ta kesh vath ne vesh".
    35. Personi i fundit që përqafove? Xhuli. Sherim te shpejte zemer.
    36. Ç’bëre 24 orët e fundit? Ehu ti ne nje vrime i bie.
    37. Kush të ka nevrikosur sot? Nje brinje qe kishte ngecur keq dhe nuk me la te flija rehat.
    38. A shkarkon muzikë? Rralle e per mall.
    39. Ka kënduar njeri për ty? Nuk degjoj mire nga ai vesh.
    40. A dashuron njeri? Veten zakonisht.
    41. Ke kërcyer ndonjëherë si kangur? Jo si lope.
    42. Ke pasur ndonjë antfarm? Jo. Punetore jane ato dreq milingonash po s'jane per mua. Te ishin blete edhe hajde.
    43. Të duket se të duan njerëzia? Posi jo vdesin per mua. (Te ka lene gje mendja apo ben vete ?!)
    44. Ku është vendi më i çuditshëm ku ke fjetur? Në autobuz (jo dhe aq i cuditshem por behej fjale per nje udhetim 15 minutesh kur mekapi nje renie tensioni dhe nuk hapja dot syte) Tmerr.

    Po ja le taze Tetenes dhe ndonje tjetri qe e kane harruar paraardhesit.
    Ika tani se ju te beni per kafe :))

10 comments:

  1. si shpirt je:)me shkrive me ate ju te beni per kafe.me verte:))

    me mbarove me 34 shume e zgjuar ajo me vethen ne vesh:)

    36-ulerime!sa e madhe je mi goc!

    39-e madhe fare!

    thanx hon!

    ReplyDelete
  2. Hahaha me e bukura me origjinalja qe kam lexuar nga te gjitha. You're the best girl:)

    Prit ti rreshtoj ca se me shkrive fare, 7, 12, 13, 29, 27, 34, amon amon ku t'kishe shku mendja:)

    Perqafime se na knoqe!

    ReplyDelete
  3. O shembull patriotizmi, vegjetarianizmi, dëgjueshmërie ndaj gjyshes dhe etj., etj.!... :)

    Me gjashtën më kujtove time motër. Në gjimnaz, motra, jepte e merrte me një çun klase, po nuk po thuheshin dot si ishte puna, dhe ai më në fund, merr guximin duke ngrënë byrekë te kangjellat e shkollës dhe e pyet:
    - O D, t'pëlqej unë ty?
    Dhe kjo (shoqja jote, me siguri) i thotë:
    - Po ku di gjo unë, ti e di a më pëlqen apo jo.

    Tani, s'e mbaj mënd si vate ajo punë, po imagjinojeni si të doni.

    Rrnoftë gjuha shqipe!
    Dhe ti shoqe, rrofsh që na kënaqe!
    :)

    ReplyDelete
  4. Rrofshi ju goca:)

    Frymezofshim njera-tjetren pra dhe ne te ardhmen.

    ps: aklli foragjeret une i haj se kom ca shoqe qe s'hane mish. Kur jom me shoket haj mish ose i bej peshk ata me llogje katundi ;)

    ReplyDelete
  5. Bujrum :)

    (desha te them e kam per detyre)

    ReplyDelete
  6. Rrofsh Yllo!
    Kujtova se isha i vetmi gjoz që do i përgjigjej ktyne gocave të reja :)

    Siç duket, të gjithë kemi nevojë për të rrëfyer diçka :), dhe shyqyr që gjejmë kohë dhe të qeshim.

    ReplyDelete
  7. Per karagjoze shoqe veten kam -dhe ty ngandonjehere ;)

    ReplyDelete
  8. pershendetje "Elais"


    me punen e vethve te vertete dhe ato te gjyshes,m'zune rob...jo se te tjerat nuk m'pelqyne jo,por gjithesesi...

    t'pershnes donna.

    ReplyDelete