You are exactly where you need to be, You are not missing out, falling behind, doing it wrong, not trying hard enough. Whatever opinions you may have about it, however imperfect. THIS IS YOURS WHERE YOU ARE RIGHT NOW IS P E R F E C T !

08 October 2007

E di...bej mungesa

...po s'kam c'i bej.
a) kam shume pune
b) kam shuu uu uu uu me pune
c) kam shume gjera ne koke qe nuk i bej dot sepse kam shume pune
d) kam kaq shume gjera ne koke sa nuk bej dot asnje pune
e) kam kaq shume gjera ne koke dhe neper duar sa nuk bej dot asnje gje me pak e asnje gje me shume sec' arrij te bej
e) pamundesine e mbush me plane
f) pra, kam bere plane (mund ta lexosh me ll PLLANE nese te ndihet me e afert si fjale)

te gjata, te gjera, te perzgjedhura, te vecanta, te pergjithshme.
Me dhe ne leter. Ne teori dhe ne gjysem praktike.
Megjithate koha nuk mjafton.
Planet po. 1 ditore dhe 5 vjecare.

Po te pyesni ku jam do them
duke bere ne vend numero.
Mire qe di te numeroj te pakten...

Ah di dhe nje gje tjeter
di te perseris zgjithsegjuhe (tonguetwisters) si
  • kupa me kapak kupa pa kapak
  • e shes thesin s'e shes thesin
  • pese sepata plaka presin pese plepa pleq, plepi me plak ka palce me pak.
  • dhe dhe dhe dhe more, dhe more se dhe dhe. (asnje dhe nuk eshte i/e tepert)

8 comments:

  1. Sapere, duhet te jesh e lumtur qe e ke diten kaq te ngarkuar te uroj vetem qe gjerat qe arrin te besh te jesh e kenaqur nga vetja.

    ReplyDelete
  2. dhe unë...dhe unë...

    pasdite të mbarë!
    :)

    ReplyDelete
  3. e dimë që ke drejtorin zemërmirë por çohu tani.
    ps: poplli do ushtrime :)

    ReplyDelete
  4. hahaha me shkrive rrofsh..
    ky mire mire duket si e.t :)

    ReplyDelete
  5. eni, dora vete:))

    Shoqe, fundjave te vizllueshme!

    ReplyDelete
  6. Shoku Shaban, shkoi në Shkodër, shiti shaminë, shtatëmijë e shtatëqind e shtatëdhjetë e shtatë lekë!

    ReplyDelete
  7. @Tena: Ne fakt dua nje dite aq te ngarkuar sa te mund t'ja shijoj frutet.

    @ Akvullnaja: Jave te mbare edhe ty shoqe :)

    @ mire mire: poplli do dru

    @ Eni: edhe mua

    @ Belle: Gjithashtu

    @ N.Ago: Kete nuk e dija.
    Nderkohe di nje qe pak a shume shqiptohet "pese kupa pikupa shiku pina kokupa" ;)

    ReplyDelete
  8. Ku i gjen ti këto? Si kisha dëgjuar ndojherë, por më kujtohet në tjetër: thura tharkun e thive me thupra thane t´thata t´thepisura me thikë t´Thanasit...

    ReplyDelete