You are exactly where you need to be, You are not missing out, falling behind, doing it wrong, not trying hard enough. Whatever opinions you may have about it, however imperfect. THIS IS YOURS WHERE YOU ARE RIGHT NOW IS P E R F E C T !

25 October 2014

Te gjithe duan te vene ne parajse po asnje s'do te vdesi

Muzika na nxit. Nganjehere me ritmin. Nganjehere me tekstin. Nganjehere me te dyja. Nganjehere eshte interpretimi ai qe na prek me shume.

Titulli i postit ashtu si dhe teksti me poshte eshte nje kenge Hip-hop. Nje kenge kult.
Orgjinali kendohet nga Timbuktu, ne programin "Shume here me bukur" u ripunua nga Laleh.
Krahasimin mund ta beni vete ...

Personalisht une adhuroj tekstin. Ne shqiperim me dore te lire...

Orgjinali i Timbuktu


Versioni i Laleh



Se njeriu do ate qe do dhe e do tani

Se nese te vjen mundesia s'ka rendesi sesi
se jemi me keq se ergesira kur vjen puna per te grabur
Dhe nese dikush me pengon do kercasi dajaku
asgje s'eshte e shenjte kur kerraba terheq
dhe nese marrim pak prape karvani udh'heq
S' bejme as kompromis e as falim dicka 
se e ben ndokush tjeter ne nuk jemi merhuma 
Une dua te kem ate qe kane me te miret
edhe une si ata, se paguhen t'paf'tyret
po ata nuk e dine qe une s'kam se c'humbas
dhe asnje paramendim nuk kam t'me mbaj pas

Refreni
Te gjithe e duan parajsen po asnje s'do te vdese

te gjithe duan te korrin po pa mbjelle as vese 
Te gjithe e duan copen e tortes ta kene e ta hane
t'u jepet c'u takon por per te dhene s'kane 

Dhe do bej edhe une sic kane bere ata 
do ta bej fare mire
sa te ngopem sa t'e grah
se kush mund te thote c'eshte e drejte a jo
kur moralit i ka vdekur dhe nene dhe baba. 
Njerzit vrasin njerez per buken e gojes
shteti terhiqet ja le vendin nevojes 
Per biznese qe zhgrapin e s'japin as rroga
qe mbajne fjalime po s'mbyllin as gropa 
kaq shume muturishta sa thua jane zbrazur
gjithe barqet e botes 
dhe ne notojme ne genjeshtrat e lotet 
Te vertetat kane ngelur vetem si kujtime
per cdo gje qe ruajme shume fshihen ne harrime 
pra zonja e zoterinj keta jemi ne
megjithese perparim na premtojne ne TV. 

Ref

Dhe do ti pështyj shenjtorët si të ish ditë e fundit, 
Dhe e dija ç'më priste dhe e dija ç'më lusin
Ndoshta gjej përgjigje ne raundin e fundit
Shumë raste te humbur fershellima pas veshit
E gjatë është lista si faturat e Keshit
Le të bëjë sa të bëjë edhe sa frëngu pulen
E kam menduar po ma humbi vulën 
Së te zhytesh thelle ta lodh psikiken
Paguan per gjerat qe kane kuptim
Se i tillë është ligji s'ben dot evakuim

E di se cfare shoh dhe nuk shoh gje tjeter

dhe ajo qe shoh me ngre gjakun e vjeter 
jemi duke shkuar ne nje rruge te paemer
Ishalla kthejme mendje pa a shuar planetin
vegla, gjera, sende a ja vlen t'i kemi 
nese plaget ne zemer per ata qe na gricin
rreziqet jane te shumta po duhet ti marrim
se vuajtja behet shumefish kur mungon kapitali 
konsekuencat nuk me vrasin trurin aspak 
se e vetmja ndihme vjen nga imi gjak
dhe mund te pyesesh ke te duash 
te mire e te ligj 
po askush s'ka deshire te asistoje armiq
dhe gjithcka rezulton ne nje spirale tatepjete 
dhe perplasemi mano a mano deri sa humb nje jete. 

Teksti orgjinal gjendet ketu: Teksti 

No comments:

Post a Comment