You are exactly where you need to be, You are not missing out, falling behind, doing it wrong, not trying hard enough. Whatever opinions you may have about it, however imperfect. THIS IS YOURS WHERE YOU ARE RIGHT NOW IS P E R F E C T !

26 October 2014

Ti je gjithcka

Kenge e mrekullueshme :)
Ne shqiperim te lire nga une .

Ti je gjithe c'kam desheruar
Ti je gjithe c'kam enderruar
Ti me sjell te gjithe kujtimet
e endrrave qe pata harruar
ti me sjell deshire e shprese
dhe gjithmone nje buzagaz
te ta fal gjithe dashurine
dhe gjithe jeten te te jap

se ti me je prane kur askush s'me sheh
je aty kur fryn furtune
je aty kur nata tremb
dhe kur dita zbardh fatlume
ndaj te dua gjithmone prane
teksa vitet vitet ndjekin
dhe gjithe jeta na mesoi
eshte qe ardhmja eshte jona

Lalala…

kur dhe ora ka ndaluar
edhe koha nuk leviz
dhe nuk ke guxim te thuash
ate qe nga zemra deshiron
do te marrim dora-doren
do kujtojme k'te dite si sot
dhe kuptojme qe sidoqofte
pergjithmone do te jemi tok

se ti je gjithe c'kam desheruar
ti je gjithe c'kam enderruar
ti me sjell te gjithe kujtimet
e endrrave qe pata harruar
ti me sjell deshire e shprese
dhe gjithmone nje buzagaz
 te ta fal gjithe dashurine
dhe gjithe jeten te te jap

Po, do ta fal gjithe dashurine
dhe gjithe jeten te ta jap

Tekstin orgjinal ne suedisht e gjeni ketu Teksti

No comments:

Post a Comment